سئو سایت فروشگاهی کاربردی

سئو سایت فروشگاهی ؛ گرفتن رتبه یک گوگل و بیشترین سهم فروش

فونت نامناسبی برای این سایت انتخاب شده که ناخوانا یا حتی بی‌ربط به «فرش» است. دسته‌بندی مناسبی هم برای متمایز کردن فرش ماشینی از فرش دستباف یا حتی تابلو فرش وجود ندارد. فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی دارید و می‌خواهید استراتژی سئویی آن را تدوین کنید؛ بابت تعدد وسایل ورزشی، یکی از راه‌های هوشمندانه ایجاد دسته‌بندی براساس نوع وزرش‌ها است. به‌عنوان مثال می‌توانید دسته ورزش‌های آبی، توپی، راکتی و غیره را ایجاد کنید تا مخاطب بتواند محصول موردنظر خود را راحت‌تر پیدا کند. آیا می خواهید در  رتبه بندی های کسب شده تان، پول پارو کنید؟ مجموعه ایران فاندر در زمینه طراحی و سئو سایت های فروشگاهی در برخی از شهرهای ایران مثل اصفهان، تبریز، مشهد و… گام های مؤثری برداشته است.

افزایش CRO با کمک تحلیل داده‌ها، تست A/B و نظرسنجی از مخاطبان انجام می‌گیرد و به همین دلیل نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. تغییرات که برای افزایش نرخ تبدیل انجام می‌گیرد می‌تواند یک تغییر ساده، مثل تغییر رنگ متن باشد یا می‌تواند منجر به ایجاد تغییرات پیچیده در سایت شود. توصیه می‌کنیم انجام این کار را به یک فرد متخصص یا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سایت فروشگاهی واگذار نمایید. دقت داشته باشید کلمات کلیدی را نباید بیش از اندازه تکرار کنید؛ چرا که این کار باعث بهینه‌سازی بیش از اندازه می‌شود و احتمال دارد گوگل شما را جریمه کند. برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای بخش دسته‌بندی، در کنار ابزارهای بالا، می‌توانید از دسته‌ها و زیردسته‌های سایت آمازون یا سایر فروشگاه‌های بزرگ کمک بگیرید.

در پروژه سئو سایت فروشگاهی کفش و کیف، آنچه که موجب سبقت شما از رقبا می‌گردد، کار کردن بر روی کلیدواژه‌هایی است که کاربر را به صورت غیر مستقیم به سمت محصول شما هدایت می‌کند. سپس، با تحقیق عمیق کلمات کلیدی، استراتژی‌های بهینه‌سازی مناسبی را تدوین می‌کند. مرحله بعدی شامل بهینه‌سازی فنی سایت، از جمله سرعت بارگذاری و ساختار URL، و تولید محتوای ارزشمند و مرتبط است. سرو نقره ای خدمات دیجیتال مارکتینگ برای سئو سایت های فروشگاهی به صورت آنلاین و آفلاین که در دسته خدمات بازاریابی و فروش است ارائه می دهد. این تخصص توسط شرکت خدمات بازاریابی و فروش سرو نقره ای ارائه می شود. یعنی شما با تماس با شرکت سرو نقره ای برای مشاوره سئو سایت فروشگاهی خود می توانید استراتژی کسب و کارتان را نیز به صورت اصولی دریافت کنید.

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژه‌های مرتبط با فروشگاه اینترنتی استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است. بهترین ابزارهای کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند. از بهترین این ابزارها KWfinder، ahref و Semrush را می‌توان نام برد. لایسنس kwfinder را می‌توان با پرداخت هزینه ریالی از سایت‌های ایرانی خرید و استفاده کرد. یکی از مواردی که به فروش بیشتر یک سایت و افزایش سئو آن کمک می کند، فروش محصولات در ترب و ایمالز است.

بیشتر روش های گفته شده برای سئو سایت فروشگاهی را خودتان می توانید انجام دهید. اما اگر وقت کافی ندارید و یا میخواهید اصولی تر سایت فروشگاهی خود را بهینه و سئو کنید، از مشاوره رایگان سئو کمک بگیرید. شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات سئو سایت را به شما ارائه میدهند و در بهبود رتبه سایت به شما کمک میکنند. شرکت وب پویا، دارای تیم تخصصی سئو، در زمینه سئو و بهینه سازی فروشگاه شما، به شما کمک میکند. بهینه‌سازی کلمات کلیدی به معنای استفاده مناسب و متعادل از کلمات کلیدی است به‌طوری‌که مرتبط با موضوع و خوانا باشد. این فرایند شامل تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، استفاده از آن‌ها به‌طور طبیعی در متن، و توجه به ارتباط معنایی است که باعث بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو بدون آسیب به کیفیت محتوا می‌شود.

اما این کار شبیه به اجاره کردن یک مغازه در کورترین نقطه‌ی یک پاساژ است که هیچ مشتری از کنار آن عبور نمی‌کند. به منظور دریافت مشاوره و استعلام فیمت سئو سایت فروشگاهی از کانون ایران نوین، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. ایران فاندر آژانس تخصصی بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است.این مرکز با 10 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کارها در ایران فعالیت می‌کند. اکنون یک لیست از کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاه اینترنتی خود در اختیار دارید. برای کسب رتبه در این کلمات بایستی صفحاتی در سایت خود ایجاد کنید و این کلمات را در صفحه مناسب به کار ببرید.

در ادامه، به معرفی 5 شرکت تخصصی سئو سایت می‌پردازیم که توانسته‌اند در این حوزه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند. وقتی سئو سایت های فروشگاهی به درستی انجام شود و مشتریان و مخاطبان افزایش پیدا کنند کسب درآمد شماهم از طریق سایت بیشتر می شود. با جذب مشتریان هدفمند که به محصولات شما علاقه‌مند هستند، احتمال خرید آنها بیشتر می‌شود. در نتیجه، تبدیل ترافیک ارگانیک به درآمد ملموس‌تر و سودآورتر می شود. توضیحات محصولات باید به گونه‌ای نوشته شوند که هم برای کاربران جذاب باشند و هم از نظر موتورهای جستجو بهینه شده باشند.

ساختار اطلاعاتی در اصل تقاطع حوزه تجربه کاربری و بهینه سازی موتورهای جستجو است که هم کاربران و هم موتورهای جستجو از ساختار اطلاعاتی طراحی شده بهره خواهند برد. همانطور که می دانید هدف از سئو فروشگاه اینترنتی افزایش مشتری و فروش محصولات است. در صورتی که سئو در سایر سایت ها به منظور افزایش بازدید کننده انجام می شود. اما سئو سایت فروشگاهی با سئو دیگر سایت ها چه تفاوتی دارد؟ در ادامه به بررسی تفاوت های اساسی سئو سایت فروشگاهی با سایر سایت ها می پردازیم. بک لینک گرفتن از هر سایتی و با هر کلمه ای، نه تنها به بهبود سایت شما کمکی نمیکند، بلکه ممکن است از سمت گوگل جریمه شوید و رتبه شما کاهش پیدا کند.

شاید بگویید که دیجی کالا رقیب من است، اما تحلیل رقبا یکی دیگر از موارد سئو سایت فروشگاهی بود. زمانی که به سایت دیجی کالا مراجعه کردید با توجه به محصولات خود اقدام به جستجو کنید. سپس ببینید برای مثال پیراهن مردانه پشمی را با چه کلمات کلیدی دیگری در فروشگاه خود استفاده کرده است. همچنین این موضوع را نیز بررسی کنید که هر محصول را در چه دسته ای و با چه عنوانی قرار داده است. اما همه این ها فقط و فقط ابزارهایی هستند که باعث می‌شوند موتورهای جستجو متوجه شوند که سایت شما تجربه‌ای باکیفیت را برای کاربران رقم می‌زند. در نتیجه، زمانی که یک نفر عبارتی را در اینترنت جستجو می‌کند، گوگل می‌داند که باید سایت شما را به او پیشنهاد دهد.

این ترافیک باعث می‌شود که بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما مراجعه کنند و احتمال خرید آنها افزایش یابد. وقتی شما به سایتی با این ساختار سر می‌زنید، حتی جزئی‌ترین دسته بندی‌ها نیز نهایتاً 2 الی 3 کلیک از شما فاصله دارند. (بهترین ساختار برای سئو سایت فروشگاهی) بنابراین چه خواننده‌ها، چه خزنده‌های موتور جستجو، خیلی راحت می‌توانند تمام صفحات (حتی جزئی‌ترینشان) را پیدا کنند. این خدمات در سئو سایت فروشگاهی کمک می‌کند تا در نتایج دیده شده و ترافیک هدفمندی جذب کنند. کاتالیزور به ماده‌ای گفته می‌شود که بدون تغییر در ماهیت ماده، سرعت انجام یک فرآیند را افزایش می‌دهد. SSL همان چیزی است که باعث می‌شود در ابتدای آدرس سایت‌تان به جای HTTP، عبارت HTTPS قرار بگیرد.

اگر کاربران به دنبال «خرید بهترین گوشی هوشمند» هستند، باید محتوایی ارائه دهید که به مقایسه بهترین گوشی‌ها، ویژگی‌های هرکدام و راهنمای خرید مفید پرداخته باشد، نه فقط تمرکز بر تکرار کلمه «گوشی هوشمند». این متن تجربه کاربری ضعیفی ارائه می‌دهد و توسط گوگل به‌عنوان اسپم شناسایی می‌شود. در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از هوش مصنوعی برای تحلیل رفتار کاربران و درک بهتر مقصود جستجوگر استفاده می‌کند. این الگوریتم به صفحات مرتبط و باکیفیت امتیاز بیشتری می‌دهد، حتی اگر از عبارات کلیدی مشابه به طور دقیق استفاده نشده باشد. اگر یک فروشگاه کفش بخواهد با کلمه کلیدی «کفش ارزان» رتبه بگیرد، ممکن است عباراتی مانند «کفش ارزان برای خرید کفش ارزان از فروشگاه کفش ارزان» را در متن یا بخش‌های مختلف صفحه بارها و بارها تکرار کند.

در حالی که تبلیغات پولی معمولاً ترافیک را با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک جلب می‌کند، سئو فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد که ترافیک مرتبط و با کیفیت بدون هزینه اضافی به سایت شما جذب شوند. با رعایت اصول SEO و ارائه محتوای هدفمند، آموزنده و کاربردی می‌توان به میزان قابل توجهی دید و اعتبار سایت فروشگاهی محصولات کشاورزی و باغبانی را افزایش دهد. تولید محتوای مفید مانند مقالات آموزشی در مورد انتخاب ابزارهای کشاورزی و باغبانی، نکات نگهداری و استفاده از محصولات کشاورزی، و بررسی برندهای معتبر می‌تواند به جذب ترافیک هدفمند و افزایش فروش کمک کند. همچنین، نظرات و امتیازدهی مشتریان به محصولات می‌تواند باعث ایجاد اعتماد بیشتر و بهبود سئو سایت فروشگاهی محصولات کشاورزی و باغبانی شود. سایت فروشگاهی لوازم خانگی برای رسیدن به رتبه های خوب گوگل، تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با محصولات را با دقت و ظرافت انجام دهد.

ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم اما افتخار می کنیم که با بهترین ها کار می کنیم. در مرحله بعد باید عناوین و توضیحاتی را برای محصولات و دسته بندی های خود بنویسیم. بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. در ضمن به اعتقاد خیلی از برنامه نویسان، Https بودن سایت می تواند در سئو سایت فروشگاهی بسیار مفید و کاربردی بوده و باعث جلب اعتماد کاربران شود. حال بیایید به چند روش برای بهبود تجربه کاربری یا همان UX در سایت خود نگاهی بیندازیم که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. محصولات ناموجود در سایت‌های فروشگاهی تاثیر شدیدی روی عملکرد سئوی سایت فروشگاهی دارند.

سئو تکنیکال شامل ابزارهایی برای بهبود سرعت لود سایت، مدیریت بودجه خزش، افزایش سرعت ایندکس و مدیریت دسترسی ربات‌های گوگل است. با رعایت این استانداردها در سئو سایت فروشگاهی شانس شما برای رسیدن به رتبه 1 گوگل را افزایش می‌دهیم. سئو سایت بخش‌های مختلفی دارد و برای اجرای صحیح آن باید استراتژی مناسبی داشته باشید. مکتب خونه با کمک اساتید حرفه‌ای و باتجربه، دوره‌های آموزش سئو را برای علاقمندان به این حوزه برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید تکنیک‌های مختلف SEO را از مقدماتی تا پیشرفته یاد گرفته و با اجرای آن‌ها، فروش خود را چند برابر افزایش دهید.

اگر شما هم فکر می‌کنید ممکن است شرایط مشابهی داشته باشید، حتما رقبای‌تان را بررسی کرده و از این موضوع اطمینان پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در سئو کردن سایت‌های فروشگاهی، برنامه‌ریزی برای دسته‌بندی‌هاست. در واقع در این سایت‌ها دسته‌بندی اهمیت زیادی دارد و بسیاری از کلمات را باید روی آن‌ها سئو کنید. سئو، یا همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو اهمیت بسیار بالایی دارد. در فرایند طراحی وب سایت شرکتی، فروشگاهی و …، باید تمامی اصول اصلی سئو رعایت شود، حتی اگر شما قصد سئوی وبسایت خود را نداشته باشید. شرکت دیجیتال مارکتنیگ پرش، یکی از تخصصی ترین مجموعه‌های ارائه دنده سئو سایت فروشگاهی می‌باشد.

با سئو کردن سایت فروشگاهی، تعداد افرادی که قصد خرید محصول مرتبط با سایت شما را دارند، افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال اگر شما تنها لباس مردانه را به فروش می‌رسانید، با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید مخاطبینی که به دنبال خرید لباس مردانه هستند را به سایت خود جذب کنید. با افزایش جذب ترافیک هدفمند، شانس تبدیل به مشتریان واقعی افزایش پیدا می‌کند. پس با دقت زیاد مشخص کنید که هر صفحه از سایت‌تان برای کدام کلمه کلیدی مناسب است. این موضوع خیلی مهمی است که بدانید قسمت زیادی از جستجو کاربران باید به صفحات دسته بندی شما در سایت فروشگاهی‌تان ختم شود نه صفحات مقاله و محصول.

در ادامه آموزش سئو فروشگاهی را به‌صورت کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد. سئو فروشگاه اینترنتی الکترونیکی و دیجیتال نیازمند تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات الکترونیکی مانند “خرید گوشی موبایل آنلاین”، “فروشگاه لوازم دیجیتال” و “لوازم الکترونیکی با کیفیت” است. همچنین، بهینه‌سازی تصاویر محصولات الکترونیکی، کاهش حجم آن‌ها و افزودن متن جایگزین (Alt Text) به تصاویر می‌تواند سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهد. تولید محتوای مفید مانند مقالات، بررسی تخصصی محصولات و راهنماهای خرید نیز به جذب ترافیک هدفمند و افزایش فروش کمک می‌کند. سئو به طور کلی به بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای بهبود رتبه در صفحات نتایج موتورهای جستجو تمرکز دارد و بر روی تحقیق کلمات کلیدی، کیفیت محتوا و تجربه کاربری تأکید می‌کند.

برای این دوره یک گروه پشتیبانی تلگرام در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با بقیه دانشجویان این دوره گفتگو و تبادل نظر داشته باشید و سوالات خود را مطرح کنید. نصب رایگان و فعال‌سازی SSL، انجام تنظیمات آن برروی دامنه سایت و اطمینان از وضعیت اعتبار گواهی امنیتی در زمره خدمات شاپفاست. با استفاده از این امکان می‌توانید پسوندهای مختلف دامنه خود را به دامنه اصلی ریدارکت کنید. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایت‌تون انتخاب کنین. سلام و عرض ادبمطالب بسیار مفید و آموزنده بود و بابت آموزشها و زحمات شما بی نهایت سپاسگزارم. سلامپیشنهاد می‌کنم یک دوره آموزشی سئو تهیه کنید و اصولش رو یاد بگیرید.

اعمال تغییرات بصورت اشتباه در ویرایش این فایل می‌تواند سایت شما را به کلی از نتایج جستجو حذف کند. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، سرو میزبان سایتتان باید پیامی به مرورگر بفرستد تا مرورگر یک کپی از فایل‌های لازم را ذخیره کند و در بارگذاری‌های آینده از آن‌ها استفاده کند. برای انجام این کار، یک هِدِر کَش باید همراه با فایل‌هایی که نیاز به ذخیره‌سازی دارند برای مرورگر فرستاده شوند که نشان می‌دهد باید این فایل‌ها تا یک زمان انقضای مشخص و برای مصارف احتمالی نگه‌داری شوند. بهینه‌سازی یک سایت برای داشتن سرعت بیشتر یک کار تکنیکال به شمار می‌رود که شامل ده‌ها و صدها اقدام مختلف ریز و درشت است. اما در عمل با اجرای سه روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد، می‌توان گفت که قسمت عمده‌ی مسیر بهینه‌سازی را طی خواهید کرد. جستجوهای مرتبط گوگل در قسمت (Searches Related to) قرار دارند و مشابه ویژگی کامل‌کردن خودکار کلمات است با این تفاوت که پیشنهادات در انتهای صفحه نمایش داده‌ شده‌اند.

فروشگاه ساز وب پویا با بهترین امکانات قابلیت سئو و بهینه سازی را با انواع ابزار ها و روش های جدید دارد. یکی از مهم ترین نکات در آموزش سئو سایت های فروشگاهی، وبلاگ نویسی است. همانطور که میدانید در یک سایت فروشگاهی امکان تولید محتوا محدود بوده و تنها برای توضیحات محصولات می توان تولید محتوا انجام داد. اما از آنجایی که تولید محتوا می تواند شما را پادشاه کند، وبلاگ نویسی سایت فروشگاهی نقش مهمی در سئو و رتبه سایت شما دارد. در مطلب ضرورت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی می توانید مزایا و نحوه ایجاد وبلاگ را مطالعه کنید. همچنین شما می توانید در بخش مقالات فروشگاه خود مطالب مرتبط با نوع محصولات را منتشر کنید و یا ایده های خلاقانه استفاده از محصولات را در آن قرار دهید.

اول باید صفحات متناظر با هر کلمه را انتخاب کنید و سپس به نحوه استفاده کلمه کلیدی در صفحه فکر کنید. از دیگر اهداف سئو تکنیکال در سایت‌های فروشگاهی مدیریت و بهینه سازی بودجه خزش (Crawling Budget) با توجه به تعداد بالای محصولات است. صاحبان فروشگاه های آنلاین، همه به دنبال راهی برای جذب مشتری و فروش بیشتر هستند. یکی از راه های افزایش ترافیک سایت فروشگاه آنلاین، سئو سایت فروشگاهی است. در ادامه آموزش سئو سایت فروشگاهی در سال 2024 و مزایای آن را بیان کرده ایم.

در ضمن می توانید این صفحه را با گذاشتن تصاویر مناسب و رعایت اصول سئو عکس، بهینه سازید. و نهایتاً در ۵۰ کلمه، جمع بندی نهایی خودتان را از محصول مورد نظر بنویسید. تم های واکنش گرا می توانند تجربه کاربری را تا حد زیادی بهبود بخشند و بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارند. از آنجایی که گوگل به زمان ماندگاری در صفحه به عنوان نشانه ای از ارزش یک سایت نگاه می کند، داشتن سایتی که به راحتی قابل پیمایش و خواندن باشد، می تواند رتبه بندی را بهبود بخشد. علاوه بر صفحات محصول و دسته بندی، شما باید یک صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما در سایت خود داشته باشید.

سئو سایت فروشگاهی می‌تواند به خریداران در کشف سایت شما در هر مرحله از سفر کمک کند. با توجه به صنعت و زمینه‌ای که در آن مشغول فعالیت هستید، باید در شروع کار، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. کاربران توجه ویژه‌ای به ویدیو دارند و در بسیاری مواقع ترجیح می‌دهند به جای مطالعه متن، به تماشای ویدیو بنشینند. با توجه به این مساله توصیه می‌کنیم ویدیوهایی را برای معرفی محصول تهیه کرده و در صفحه محصول قرار دهید. همچنین قرار دادن این ویدیوها در یوتیوب یا سایر سایت‌های اشتراک ویدیو، یک روش مناسب برای جذب مخاطب است. یکی از استراتژی‌هایی که در سایت‌های فروشگاهی باید داشته باشید، نوشتن محتوای یونیک برای محصولات است.

تصاویر به طور کلی چیزی هستند که محصولات شما را می فروشند، بنابراین مهم است که تعداد زیادی از آنها را در سایت خود داشته باشید. البته تصاویر باکیفیت نیز می توانند resource hogs باشند، بنابراین قطعاً می خواهید از یک بهینه ساز تصویر مانند این اپلیکیشن استفاده کنید تا سرعت سایت خود را حفظ کنید. این امر به کمی کارآگاهی برای جستجوی لینک های شکسته محصولات و خدمات، مشابه آنهایی که شما ارائه می دهید؛ نیاز دارد. هنگامی که یک لینک شگسته را پیدا کردید، با مالک سایتی که لینک شکسته از آن اوست، تماس بگیرید تا به جای آن به سایت شما لینک بدهد. از آنجایی که لینک های شکسته می توانند به سئو آسیب وارد کنند، این یک راه حل سودمند برای هر دو طرف است. آنها می توانند یک لینک خراب را اصلاح کنند و شما یک بک لینک دریافت می کنید.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با صفحه در عنوان و توضیحات متا، این اطمینان را به گوگل و مشتری می دهد که این صفحه دقیقا به همین موضوع سرچ شده پرداخته است. استفاده از کلماتی مثل بهترین، ارزان ترین، ارسال رایگان، فروش فوق العاده و .. اگر کلمات کلیدی به‌طور طبیعی و در زمینه‌ای مرتبط با محتوا استفاده شوند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما اگر تکرار کلمات به‌صورت غیرطبیعی و افراطی برای فریب دادن موتورهای جستجو انجام شود (که به عنوان Keyword Stuffing شناخته می‌شود)، این می‌تواند منجر به جریمه گوگل شود. TF-IDF رویکردی علمی و مفید است که به موتور جستجو کمک می‌کند تا کلمات مهم و مرتبط را در محتوای یک صفحه شناسایی کند و رتبه‌بندی دقیق‌تری ارائه دهد.

بنابراین بهترین کار این است که در صفحات ایجاد شده برای هرکدام از این زیرمجموعه‌ها محتوای متنی مناسب و متفاوت از بقیه به کار ببرید. اگر بودجه خزش سایتتان تمام شده باشد، موتورهای جستجو عملیات خزش و سرزدن به سایتتان را متوقف می‌کنند تا بعدا در فرصت دیگری بازگردند. اگر بودجه سایتتان روی صفحاتی خرج شود که اهمیت چندانی برایتان ندارد، استراتژی سئو شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. در صورتی که سایت شما وردپرسی است می‌توانید با استفاده از افزونه‌های سئو وردپرس یک قالب برای عنوان صفحات دسته بندی و محصولات سایت خود قالب تعریف کنید. سوشیال سیگنال یعنی چه؟ یعنی بازخوردی که کاربران نسبت به پست شما در شبکه های اجتماعی داشته اند. در این روش گوگل بازخورد کاربران را در شبکه های اجتماعی نسبت به شما بررسی می کند و در صورت دریافت سیگنال های مثبت از جانب کاربران مانند لایک، کامنت ویا ذخیره کردن پست رتبه سایت شما را افزایش می دهد.

خوشبختانه راه‌هایی برای جلوگیری از ایجاد محتوای ضعیف وجود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. به شما توصیه می‌کنیم، مقاله سئوی تصاویر را بخوانید تا نحوه نگارش درست متن جایگزین را یاد بگیرید. توصیه ما در سایت‌های فارسی استفاده از نام محصول به فارسی در آدرس محصول است. در محتوا " اسکیما چیست؟ " به صورت کامل این موضوع را آموزش داده ایم. به جای «خرید کفش ارزان» از عباراتی مثل «خرید کفش با قیمت مناسب» یا «کفش‌های خوش قیمت» استفاده کنید. به جای استفاده از «خرید لپ‌تاپ» می‌توان از «خرید کامپیوتر قابل حمل» یا «خرید دستگاه الکترونیکی» استفاده کرد.

اقدامات ذکر شده همگی جزو مراحل لازم برای سئو وبسایت فروشگاهی است  البته روش‌ها و نکات بسیار دیگری در این زمینه وجود دارد که ما در اینجا تنها به مهم‌ترین مراحل اشاره کردیم. مثلا اگر شما یک فروشگاه اینترنتی عسل داشته باشید، احتمالا کلمات کلیدی شما حل محور خرید عسل، خرید عسل طبیعی، قیمت عسل طبیعی و این سبک از کلمات می‌گردد. برای مثال، برای اینکه سایت فروشگاهی شما بتواند به درآمد برسد و میزان فروش بالایی را تجربه کند، نیاز به دیده شدن و افزایش تعداد مخاطبین ورودی دارد. بدون هیچ محدودیتی می‌توانید مقالات و اخبار را در بخش بلاگ سایت خود انتشار دهید و برای بهبود سئو سایت خود از لینک‌سازی داخلی آن استفاده کنید. به کمک نشانه گذاری استاندارد ربات‌های گوگل درک بهتری نسبت به صفحات سایت پیدا می‌کنند که در کسب رتبه در نتایج اهمیت بسیار بالایی دارد.

اگر هنوز سایت خود را طراحی نکرده اید و یا میخواهید دوباره طراحی شود میتوایند با ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای شروع طراحی سایت فروشگاهی شما را شرح دهیم. ما در آوادیس طراحی سایت با ورپرس و طراحی سایت لاراولی را انجام میدهیم. از آنجایی که در سایت‌های فروشگاهی محصولات مشابه زیاد وجود دارند، این نوع سایت‌ها پر از محتواهای تکراری هستند. اکنون، با توجه به موارد ذکر شده بیایید نکات دقیقی را که موفقیت سایت فروشگاهی را بالا می برد و فروشگاه شما به آن نیاز دارد ببینیم. به طور کلی، هدف از ساختار اطلاعاتی وب‌سایت شما این است که تجربه‌ی کاربری روان و بی‌دردسری را ایجاد کند، به طوری که کاربران بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

تکرار بی‌رویه کلمات کلیدی نه تنها تجربه کاربری را ضعیف می‌کند، بلکه می‌تواند به جریمه‌های گوگل و کاهش رتبه سایت منجر شود. هنگامی که کلمات کلیدی به صورت غیرطبیعی و مکرر در متن استفاده می‌شوند، گوگل آن را به‌عنوان محتوای اسپم شناسایی کرده و نتیجه این کار کاهش اعتبار سایت و رتبه‌بندی پایین‌تر خواهد بود. برای جلب توجه گوگل و حفظ تجربه کاربری مطلوب، لازم است که محتوای سایت به‌طور طبیعی و مرتبط با نیاز کاربر باشد. انتخاب یک آژانس معتبر برای بهینه‌سازی سایت فروشگاهی شما از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت دیجیتال مارکتینگ آوادیس به عنوان یک ارائه‌دهنده حرفه‌ای خدمات سئو فروشگاهی، با داشتن تیمی متخصص و با تجربه، می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف تجاری و افزایش ترافیک سایت کمک کند.

استفاده بیش از حد از لینک‌ داخلی در یک صفحه، به سئو سایت صدمه می‌زند. در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد خرید خود را از طریق جستجو در بستر وب انجام می‌دهند، حضور در رتبه‌های اول نتایج جستجو (SERP)، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. در واقع اگر سئو سایت فروشگاهی شما به درستی اتفاق بیفتد، می‌توانید سرمایه قابل توجهی را برای کسب‌وکار اینترنتی خود جذب کنید. براساس آمار منتشر شده در سایت Search Engine Land،اغلب کسب‌وکارها بین 10 تا 15 درصد از درآمد خود را به‌عنوان بودجه تبلیغات در دنیای دیجیتال درنظر می‌گیرند؛حدود 40 درصد از این بودجه مختص سئو است! بک لینک ها توسط موتورهای جستجو برای تعیین این موضوع استفاده می شوند که جامعه بزرگتر، چگونه به سایت شما بها و ارزش می دهد. بک لینک های را به عنوان تبلیغات دهان به دهان برای سئو در نظر بگیرید.

بنابراین در یک کلام می توان گفت با سئو سایت فروشگاهی، خیالتان از بابت تجربه کاربری سایتتان نیز تا حد زیادی راحت خواهد بود. در ادامه یک راهنمای کامل و کاربردی آورده‌ایم تا بتوانید با اجرای آن، رتبه‌بندی سایت فروشگاهی خود را ارتقا دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید. کلمات کلیدی بدست آمده از فرایند تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سوخت مورد نیاز موشک سئو در طراحی استراتژی سئو سایت فروشگاهی و صعود در گوگل خواهد بود. لیست کلمات استخراج شده اهمیت زیادی در طراحی ساختار اطلاعاتی مناسب سایت فروشگاهی دارد. در ادامه درباره ساختار اطلاعاتی سایت فروشگاهی بیشتر توضیح خواهیم داد.

گوگل متوجه می‌شود برند محبوبی هستید و در نتایج رتبه بهتری به صفحات‌تان می‌دهد. دقت کنید، این کارها هم باید برای صفحات عادی سایت انجام شود هم محصول و دسته‌بندی. کسب و کارها برای اینکه بتوانند درآمد بیشتری را به دست آورند باید به دنیای دیجیتال وارد شوند. در صورتی که کسب و کارها به دنیای دیجیتال وارد شوند اما اصول و روش استفاده از آن را یاد نگیرند، عملا هیچ کار مفیدی انجام نداده‌اند. گالری تصاویر، جدول مشخصات فنی، نقاط ضعف و قوت محصول، درج ویدئو، امتیازدهی و درج نظرات کاربران؛ ابزارهایی کاربردی برای مدیریت محصولات هستند. اگر شما به بهترین شکل محصول خود را در اختیار مشتری قرار دهید، مشتری راضی شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/